keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Tjejweekend med Camilla


Halloj alla!
Idag talar jag svenska för att idag är det Svenska Dagen. Alltså ifall ni inte visste så är jag finlandssvensk och talar både finska och svenska som modersmål. Jag är stolt finlandssvensk!

Föregående vecka var ja på resa med min finaste moster. Efter att ha återvänt till finländsk jordyta så bjöd Camilla mig hem till henne. Camillas pojkvän var inte hemma så vi hade en riktigt mysig tjejkväll.

På eftermiddagen besökte vi bl.a. Skiexpo i Mässcentret. Vi gick runt omkring där i ett par timmar och kollade på vad de olika skidcentren etc. hade att bjuda. Själv var jag missnöjd på årets mässa men det är bara min åsikt. Från mässan tog vi tåget hem till Camilla. Hennes favvolag Blues spelade så vi kollade på matchen medan vi käkade en god tortilla måltid. Vi hade det jätte bra, fnittrade så att det tog ont i magen... Vi gjorde typiska tjejaktiga grejer, prövade kläder och tog i bruk nya hudvårdsprodukter sedan kollade vi även på min absoluta favorit tv-serie Revenge. Lönar sig att spana in programmet!! Helt superbra.

Följande morgon så vaknar vi pigga för en ny dag. Gjorde en lite bättre frukost med croissanter samt kvarg med Funlight. Muummss!! Medan vi njöt av våran söndags frukost fortsatte vi med att kolla på Revenge. Sen blev det dags för mig att styra kosan hem igen.

Tack Camilla! Du är en fin människa och jag är så glad att du finns! Puss och kram <3 



 
   



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti