tiistai 3. syyskuuta 2013

Intoa treeneihin

Heips,
Tänään on tämän viikon toinen treenipäivä, jee!! Ajattelin tässä postauksessa vähän kirjoitella motivaatiosta ja treenamisen tuomista iloista. Välillähän meillä kaikilla on huono päivä jolloin kaikki on päin mäntyä ja mikään ei tahdo onnistua... Kyseisinä päivinä motivaatio on alhainen mutta silloin salille tai treeneihin meno voi tuntua ylitsepääsemättömältä esteeltä mutta kun sinne salille tai treeneihin on itsensä raivannut niin voipi olla että treeni on todella hyvä. Itselläni on sääntönä että treenaan vaikka päivä olisi kuinka huono, sillä yleensä treenatessa olo kohenee. Lepopäivät pitää myös muistaa, eikä itseään kuulu rankaista jos pitää treeneistä välipäivän. Lepopäivä on mielelle hyvä mutta silloin lihaksemme palautuu ja voimme taas vetää seuraavan treenin täpöillä.
Motivaatio ainakin itselläni on tällä hetkellä korkea, sillä huomaan työn tuloksia ja kun treenaan niin arjen taklaaminen on  hiukan mieluisempaa... Parasta treeneissä on se kun itseänsä saa rääkätä mutta "voittaja-fiilis" treenin jälkeen on mitä mahtavin. Tämä saa minut ajattelemaan että kehitystä tapahtuu koko ajan ja joku päivän olen päämäärässäni.


Fitness Motivation | via Tumblr

No mitä tehdä kun into ei riitä, itse mietin aina sitä että onko minulla jotain saavutettavaa. Jos on niin mitä olen valmis tekemään tämän eteen. Jos silloin ei nappaa niin itselläni varma keino on että katson kuvia itsestäni esim. viime vuonna jolloin olin todella tyytymätön omaan kehooni ja itseeni yleensä. Ja nyt vuotta myöhemmin olen ylpeä saavutuksistani ja ne saavat minut jatkamaan entistä enemmän kohti tavoitettani.
Onko teillä hyviä vinkkejä itsensä motivoimiseen? Mukavaa iltaa teille, minä painun läksyjen jälkeen salille tekemään hauis ja selkä treenin! -Bettina

1 kommentti:

  1. Parhaiten motivoi se kun huomaa jo saavuttaneensa jotakin :)

    VastaaPoista